Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď vyvráceny, nebo potvrzeny. V kapitole s názvem: {\clqq}Literární rešerše`` jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni, součástí této analýzy je i SWOT analýza. Dále pak jsou v práci zhodnoceny výsledky rozhovorů probíhajících v cestovních kancelářích (dále jen CK). V další části práce je analýza jednotlivých částí navrhovaného produktu. V poslední části bude marketingový návrh produktu (package), na kterém se bude podílet více soukromých subjektů, ale i město Plzeň.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.