Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Exportní strategie pivovaru Nymburk
Žáková, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hladěna, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá exportní strategií firmy Pivovar Nymburk spol. s.r.o.. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní exportní strategie a návrh možných doporučení. První kapitoly bakalářské práce popisují český trh s pivem, jeho historii, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se práce zabývá vstupy na zahraniční trhy a popisuje problematiku s tím spojenou. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách provádím SWOT a PEST analýzu podniku. Analýza exportní strategie se zaměřuje na dánský trh a zkoumá způsoby vstupu na zahraniční trhy a vývoj exportu pivovaru do Dánska. V závěru práce navrhuji, jakým způsobem lze exportní aktivity pivovaru vylepšit, a hodnotím jejich dosavadní vývoj.
Ocenění společnosti Pivovar Nymburk, spol. s r.o.
Stibůrková, Petra ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenění společnosti Pivovar Nymburk, spol. s r.o. k datu 31. 12. 2012. Ocenění je prováděno za účelem informovanosti vlastníků o hodnotě podniku. Tato práce je rozdělena na dvě základní části a to teoretickou a praktickou. V první teoretické části práce jsou uvedeny klíčové pojmy a postup oceňování, což je důležité pro praktickou část. V praktické části je provedena strategická a finanční analýza, analýza a prognóza generátorů hodnoty, tvorba finančního plánu a především ocenění metodou diskontovaných volných peněžních toků ve variantě FCFF. Výsledná hodnota firmy je 101 405 000 Kč. Závěr práce obsahuje zhodnocení výsledků.
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
Vyhnalová, Pavla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Janoušek, Josef (oponent)
První kapitoly diplomovoé práce popisují český trh s pivem, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se zde věnuji světovému exportu a českému exportu piva a hodnotím postavení Česka v celosvětovém měřítku. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách popisuji konkurenci pivivaru na českém trhu a analyzuji situaci na trhu v Německu, kam pivovar vyváží nejvíce své produkce. V páté kapitole se věnuji cílům, poslání a positioningu pivovaru. Provádím zde SWOT analýzu a blíže analyzuji portfolio výrobků pomocí Bostonskéo matice. V šesté kapitole popisuji export pivovaru, exportní trhy a způsob vstupu pivovaru na zahraniční trhy. V dalších kapitolách podrobně popisuji některé politiky marketingového mixu a adaptace při vstupu na zahraniční trhy. V závěru práce navrhuji, jakým směrem by mohly aktivity pivovaru směřovat v budoucnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.