Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie profesionálního sportovního klubu
Bíma, Miroslav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sportovní marketing profesionálního hokejového klubu, který působí v české nejvyšší soutěži. Konkrétně jde o klub Piráti Chomutov. Cíle práce jsou ukázat stav marketingu v profesionálním hokejovém klubu a popsat jej, rozbor procesu změny klubové identity a přechodu klubu do nové arény, analýza marketingového prostředí a vlastní návrhy a doporučení, které by mohl klub v budoucnu využít. Teoretická část vychází z poznatků o dané problematice a popisuje specifika sportovního marketingu a managementu, marketingové prostředí, marketingový mix klubu a současné trendy v marketingu. Praktická část je zaměřena na proces změny klubové identity, popis organizační struktury a struktury rozpočtu, analýzu marketingového prostředí a marketingového mixu s důrazem na komunikaci. Na konci této části jsou uvedeny vlastní návrhy, nápady a doporučení. Přínosem práce je odhalení problematiky a trendů, které se týkají oblasti sportu, a nastudování a analyzování daného tématu u jednoho z rychle se rozvíjejících hokejových klubů v České republice. Vše je doplněno vlastními návrhy a doporučeními.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.