Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Perlinovy šumové funkce pro generování textur
Jakubíková, Radka ; Sysel, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teoreticky i prakticky Perlinovou šumovou funkcí, pomocí níž lze generovat procedurální textury. Její algoritmus má hned několik výhod jako je přirozený vzhled, jednoduchost nanášení dvojrozměrných textur na trojrozměrné objekty nebo menší nároky na kapacitu paměti. Z těchto důvodů se dnes tato technika používá velice často v různých obměnách a vylepšeních v počítačové grafice. Nejčastěji se s takto vytvořenými texturami setkáme v počítačových hrách nebo animovaných filmech. Perlinovou šumovou funkcí lze vytvořit procedurální textury jenž působí jako mramor, dřevo nebo tráva. Příklady těchto textur generuje program, který je popsán v praktické části této práce. Tento program byl navrhnut pro jednoduchou prezentaci procedurálních textur vytvořené Perlinovým šumem. Program lze ovládat přes uživatelské rozhraní, v němž uživatel změnou některých parametrů mění vzhled generované textury. Tento program by měl sloužit k prezentaci Perlinova šumu studentům.
Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova
Piovarči, Rastislav ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Vlček, Adam (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl stručně seznámit čtenáře s fenoménem demoscény jako východiskové základny pro tvorbu minimalistické aplikace, kterou implementuje. Následně vysvětluje proces návrhu a implementace minimalistické aplikace zobrazující areál Božetěchova. Cílem této interaktivní aplikace je zachytit areál Božetěchova v co nejlepší kvalitě za omezené velikosti binárního souboru. Využívá k tomu prostředky, jako jsou procedurální textury na bázi Perlinova šumu či mnohonásobné komprimace a instancování modelových součástí.
Perlinovy šumové funkce pro generování textur
Jakubíková, Radka ; Sysel, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teoreticky i prakticky Perlinovou šumovou funkcí, pomocí níž lze generovat procedurální textury. Její algoritmus má hned několik výhod jako je přirozený vzhled, jednoduchost nanášení dvojrozměrných textur na trojrozměrné objekty nebo menší nároky na kapacitu paměti. Z těchto důvodů se dnes tato technika používá velice často v různých obměnách a vylepšeních v počítačové grafice. Nejčastěji se s takto vytvořenými texturami setkáme v počítačových hrách nebo animovaných filmech. Perlinovou šumovou funkcí lze vytvořit procedurální textury jenž působí jako mramor, dřevo nebo tráva. Příklady těchto textur generuje program, který je popsán v praktické části této práce. Tento program byl navrhnut pro jednoduchou prezentaci procedurálních textur vytvořené Perlinovým šumem. Program lze ovládat přes uživatelské rozhraní, v němž uživatel změnou některých parametrů mění vzhled generované textury. Tento program by měl sloužit k prezentaci Perlinova šumu studentům.
Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova
Piovarči, Rastislav ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Vlček, Adam (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl stručně seznámit čtenáře s fenoménem demoscény jako východiskové základny pro tvorbu minimalistické aplikace, kterou implementuje. Následně vysvětluje proces návrhu a implementace minimalistické aplikace zobrazující areál Božetěchova. Cílem této interaktivní aplikace je zachytit areál Božetěchova v co nejlepší kvalitě za omezené velikosti binárního souboru. Využívá k tomu prostředky, jako jsou procedurální textury na bázi Perlinova šumu či mnohonásobné komprimace a instancování modelových součástí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.