Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Partnerský přístup ve skautské výchovné metodě jako inspirace pro učitele na základních školách
Kirchnerová, Eliška ; Valášková Vincejová, Eva (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda učitelé základních škol využívají ve svých hodinách partnerský přístup a jaký na něj mají názor na základě své účasti v projektu SI Třída od Skautského institutu v Praze. Teoretická část bakalářské práce je věnována vymezení pojmů, definování samotného partnerského přístupu a popisu jeho principů a strategií. Dále se bakalářská práce zabývá skautskou výchovnou metodou a popisem projektu SI Třída. V empirické části budou zhodnoceny názory učitelů, kteří se v minulém roce se svou třídou tohoto projetu zúčastnili. Klíčová slova: partnerský přístup, učitelé základních škol, skauting, skautská výchovná metoda, skautský institut, základní škola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.