Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Filosofie a ranné křesťanství: Vztah helénismu a křesťanství v díle Gregória z Nazianzu
Glässnerová, Tamara ; Milko, Pavel (vedoucí práce) ; Ventura, Václav (oponent)
Diplomová práce "Filosofie a rané křesťanství: Vztah helénismu a křesťanství v díle Gregória z Nazianzu" se pokouší nahlédnout problematiku řešení vztahu helénismu a křesťanství na postavě Gregória z Nazianzu. Práce se tak snaží na životě, díle a polemice Gregória Naziánského s císařem Iúliánem Apostatou ukázat jednu z podob hledání řešení vztahu helénismu a křesťanství v rané církvi.
Filosofie a ranné křesťanství: Vztah helénismu a křesťanství v díle Gregória z Nazianzu
Glässnerová, Tamara ; Milko, Pavel (vedoucí práce) ; Ventura, Václav (oponent)
Diplomová práce "Filosofie a rané křesťanství: Vztah helénismu a křesťanství v díle Gregória z Nazianzu" se pokouší nahlédnout problematiku řešení vztahu helénismu a křesťanství na postavě Gregória z Nazianzu. Práce se tak snaží na životě, díle a polemice Gregória Naziánského s císařem Iúliánem Apostatou ukázat jednu z podob hledání řešení vztahu helénismu a křesťanství v rané církvi.
Filosofie výchovy Jana Amose Komenského
GONZÁLEZOVÁ, Martina
Práce se zabývá filosofií výchovy Jana Amose Komenského. Hlavní část práce je zaměřena na filosofická východiska Komenského myšlení o výchově, na vznik jeho konceptu výchovy, kterou považoval za jedinou cestu k lidství člověka a k nápravě celé společnosti.
Výchova a vzdělávání u Aristotela
FÜRSTOVÁ, Eva
Práce se zabývá výchovou a vzděláváním ve starověkém Řecku u Aristotela. Hlavní část práce pojednává o Aristotelově filosofii a charakteru výchovy a vzdělávání, jejího rozdělení na tělesnou, mravní a rozumovou část, vzdělávacím systému a vyučovacích předmětech.
Volný čas na křižovatkách filozofie a náboženství. Možné odpovědi na otázku : Proč je obor Pedagogika volného času na Teologické fakultě ?
SKUHROVCOVÁ, Alena
Práce má za cíl nalézt vztah mezi náboženstvím a volným časem. První část shrnuje přístup k volnému času v jednotlivých obdobích a v různých filozofických směrech. Druhá část práce se zabývá pojetím volného času v dnešní moderní (postmoderní) době a hledáním východisek z naší neschopnosti prožívat autentický volný čas. Volný čas je zde ukazován jako stav duše, jako pocit svobody, ne jako konkrétní časový úsek. V závěru pak objevujeme, že takový volný čas, který prezentujeme, je ve své podstatě cestou k hledání Boha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.