Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vybraných PR kampaní
STREITOVÁ, Lucie
Práce vycházela z pěti realizovaných kampaní během roku 2014 ve společnosti E.ON Energie, a.s., z nichž tři byly v rovině imageové a dvě produktové. Pro samotné hodnocení PR komunikace vybraných kampaní byla využita metoda AVE (advertising equivalent value) založená na ocenění velikosti mediálního prostoru, který byl v rámci PR komunikace využit ze strany oslovených médií. Metoda AVE mimo jiné umožňuje také vyčíslení ušetřených nákladů oproti standardní placené inzerci. Dále byly stanoveny čtyři dílčí cíle, a to určení podílu jednotlivých kampaní na výsledném hodnocení zjištěném metodou AVE, vyjádření četnosti PR komunikace během roku 2014, stanovení přibližných nákladů vynaložených na PR komunikaci a obecné zhodnocení PR komunikace ve společnosti E.ON. Závěrem bylo provedeno obecné zhodnocení fungování procesu PR komunikace ve společnosti E.ON Czech

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.