Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
ZAHRADNÍK, Daniel
V minulých letech došlo ke změně legislativy v zajištění péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, resp. dětí s potřebou podpory ve všech typech škol. To mimo jiné znamená, že ve školách se častěji objevují děti se SVP, které budou pro úspěšné zapojení potřebovat podporu asistenta. Jako asistent pedagoga může pracovat také absolvent oboru Sociální pedagogika. Cílem práce bude jednak zjistit a popsat, jak probíhá spolupráce asistenta pedagoga s žákem (žáky), učiteli a rodiči v běžné ZŠ a jak tuto spolupráci jednotliví aktéři vnímají a hodnotí. Dalším cílem bude zjistit, jak hodnotí asistenti pedagoga s různým typem vzdělání svou připravenost na tuto práci v některých oblastech. V teoretické části bude na základě rešerší z literatury reflektována problematika vzdělávací a společenské inkluze a popsány související žádoucí změny v přístupech školy a pedagogů. Bude vymezena role asistenta pedagoga, zmapován obsah jeho práce a definovány potřebné kompetence. Pro praktickou část práce, zaměřenou na asistenty pedagoga v konkrétní základní škole, bude zvolen kvalitativní výzkumný přístup.
Spolupráce pedagoga s asistentem na 1. stupni ZŠ.
MARTÍNKOVÁ, Kristýna
Předkládaná diplomová práce se zabývá aktuálním tématem a to problematikou spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol. Základním vstupem do inkluzivní pedagogiky je samotná kvalitní spolupráce mezi asistentem a učitelem. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na tři oblasti. V první oblasti jsou vysvětleny pojmy inkluzivní pedagogiky, druhá část je zaměřena na možnosti podpory a ve třetí části jsme se zaměřili na spolupráci asistenta a učitele. V empirické části jsme zjišťovali, jak probíhá spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem v těchto oblastech. V šetření byl použit kvalitativní přístup, ve kterém jsme zvolili metodu polostrukturovaného rozhovoru. Cílem výzkumného šetření byla snaha porozumět, jakým způsobem může probíhat spolupráce asistenta pedagoga s učitelem na prvním stupni základních škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.