Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
Zhodnocení elektronického obchodu firmy Parfémy – Online.cz
Synek, Jiří ; Miková, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Zhodnocení elektronického obchodu Parfémy-online.cz, návrhy na změny a rozšíření, nástin nových možností pro tento elektronický obchod.
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
Zhodnocení elektronického obchodu firmy Parfémy – Online.cz
Synek, Jiří ; Miková, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Zhodnocení elektronického obchodu Parfémy-online.cz, návrhy na změny a rozšíření, nástin nových možností pro tento elektronický obchod.
Ochrana spotřebitele a obchodování na internetu
Vlachová, Alena ; Neděla, Radek (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
Cílem této práce je zaměření se na českého spotřebitele a získání uceleného přehledu práv a oprávnění, která mu při obchodních vztazích společně s prodávajícím vznikají. Pro získání uceleného přehledu se jedná o jasné definování spotřebitele a přiblížení si zákona o ochraně spotřebitele společně s občanským zákoníkem, čemuž se věnuje první a druhá kapitola. Součástí tohoto cíle je také zmapování největších spotřebitelských organizací a jejich činností, zároveň přiblížení internetových certifikací a určení jejich bližšího významu. Třetí kapitola se zabývá variantami řešení spotřebitelských sporů, jejichž možnosti se neustále rozšiřují. Mezi další cíle této práce patří specifikování fenoménu obchodování na internetu a problematiky, jež se s tímto trendem v dnešní době pojí. Jako vhodný příklad jsem zvolila slevové portály, které prvně před dvěma lety zaplavily český trh se svými zvýhodněnými nabídkami. Pro získání kvalitních informací jsem uskutečnila strukturovaný rozhovor se zástupcem jednoho z českých slevových portálů. Závěrem práce je srovnávací analýza dvou českých slevových portálů a především jejich chování k českým spotřebitelům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.