Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingového řízení ve vybrané firmě
CIBUZAROVÁ, Romana
Hlavním cílem práce bylo charakterizovat poslání podniku, odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a na základě zjištěných informací navrhnout jednotlivé kroky marketingového řízení. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Eurotransport Josef Cibuzar, která se zabývá mezinárodní nákladní dopravou provozovanou vozidly nad 3,5 tuny celkové hmotnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám marketingovým řízením obecně. V praktické části se věnuji charakteristice marketingového řízení ve vybrané firmě, dále je provedena situační analýza, kde je například analyzováno makroprostředí pomocí PEST analýzy. Následně jsou odkryty příležitosti a ohrožení podniku pomocí OT analýzy. Závěr obsahuje navržené kroky marketingového řízení.
Význam vnějších vlivů na vybranou firmu
KOLÁŘOVÁ, Zuzana
Téma bakalářské práce je význam vnějších vlivů na vybranou firmu. Cílem této práce je analýza vnějšího prostředí firmy, návrh řešení zmírnění negativního dopadu vnějších vlivů na divizi Auto společnosti ČZ, a. s. Dále jsem se pokusila zjistit, zda si podnik udržuje své postavení na trhu a jestli dokáže negativní vliv vnějších faktorů odrážet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.