Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií společnosti OP Papírna, s.r.o. Olšany zaměřující se na výrobu tenkých tiskových papírků aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím a zahraničních trzích. Autor práce popisuje vznik značkového papíru OP, jeho úspěch a využitelnost v praxi a sestavil marketingový mix společnosti. Autor dále sestavil SWOT analýzu, která zjistila současný stav společnosti, na jejímž základě navrhuje doporučení pro zlepšení její pozice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.