Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace monitorovacího systému pro aktivní prvky v univerzitním prostředí
Ferko, Patrik ; Sedlák, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na výber a implementáciu monitorovacieho systému do univerzitného prostredia s cieľom zabezpečiť spoľahlivé monitorovanie a správu sieťových zariadení. V úvodnej časti práce je poskytnutý prehľad súčasného stavu vybranej univerzity, jej požiadaviek na monitorovanie a teoretických základov v oblasti monitorovania sietí. V implementačnej časti je podrobný výber vhodného monitorovacieho systému a identifikácia hlavných hrozieb, ktoré ovplyvňujú sieť univerzity. Nasleduje nastavenie vybraného monitorovacieho systému, ktoré zahŕňa iniciálne načítanie zariadení z dokumentačného systému NetBox. Okrem toho sa v tejto časti popisuje konfigurácia monitorovacích sond, notifikačných mechanizmov a priradenie práv pre užívateľské skupiny.
User interface for asset management system
Benko, Dávid ; Orsák, Michal (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
This thesis focuses on the development of a web user interface for an asset management system called Amfora. Amfora gathers data regarding IP addresses, services and vulnerabilities from 9 other systems. The user interface is based on three tier architecture utilizing REST API. Frontend implementation uses the Vue.js framework (TypeScript/JavaScript language) and backend implementation uses the FastAPI framework (Python language). The system has been deployed into production use in the CESNET network and presented to the security operations center team in CESNET. Amfora has significantly simplified work in solving security incidents and network monitoring.
Návrh a tvorba aplikace pro IPTV Kuki
Hošák, Dalibor ; Břenek, Roman (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a tvorbě hry 2048 pro IPTV službu Kuki metropolitní sítě Netbox. Hra je navržena tak, aby zapadla funkčně i graficky do Kuki. 2048 je implementována pomocí Javascriptu a ukládá hráčovo skóre tak, aby si jej mohl porovnat s ostatními uživateli Kuki. Statistické údaje jsou zpracovány v podobě scénáře pro budoucí marketingovou kampaň na zvýšení prodeje filmů.
Návrh a tvorba aplikace pro IPTV Kuki
Hošák, Dalibor ; Břenek, Roman (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a tvorbě hry 2048 pro IPTV službu Kuki metropolitní sítě Netbox. Hra je navržena tak, aby zapadla funkčně i graficky do Kuki. 2048 je implementována pomocí Javascriptu a ukládá hráčovo skóre tak, aby si jej mohl porovnat s ostatními uživateli Kuki. Statistické údaje jsou zpracovány v podobě scénáře pro budoucí marketingovou kampaň na zvýšení prodeje filmů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.