Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce žst. Moravské Bránice a Rakšice
Barthalos, Csaba ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je studie rekonstrukce železniční stanice Moravské Bránice a železniční stanice Rakšice, za účelem vložení nových nástupišť, podle platné legislativy. V železniční stanici Moravské Bránice bylo třeba zabezpečit alespoň 3 nástupní hrany, v železniční stanici Rakšice bylo třeba zabezpečit alespoň 2 nástupní hrany.
Rodinný dům ve svahu
Wachsberger, Petr ; Burianová, Lenka (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace stavby rodinného domu ve svahu. Rodinný dům je dvoupodlažní, kde první podlaží je zasunuto do terénu a tvoří podsklepení. Objekt je založen na základových pasech, nosná konstrukce je navržena ze systému Porotherm, doplněna železobetonovými stropy. Železobetonová deska také tvoří nosnou konstrukci ploché střechy. Objekt je situován na parcele č. 531 v obci Moravské Bránice, katastrální území Moravské Bránice, Jihomoravský kraj.
Rodinný dům ve svahu
Wachsberger, Petr ; Burianová, Lenka (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace stavby rodinného domu ve svahu. Rodinný dům je dvoupodlažní, kde první podlaží je zasunuto do terénu a tvoří podsklepení. Objekt je založen na základových pasech, nosná konstrukce je navržena ze systému Porotherm, doplněna železobetonovými stropy. Železobetonová deska také tvoří nosnou konstrukci ploché střechy. Objekt je situován na parcele č. 531 v obci Moravské Bránice, katastrální území Moravské Bránice, Jihomoravský kraj.
Rekonstrukce žst. Moravské Bránice a Rakšice
Barthalos, Csaba ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je studie rekonstrukce železniční stanice Moravské Bránice a železniční stanice Rakšice, za účelem vložení nových nástupišť, podle platné legislativy. V železniční stanici Moravské Bránice bylo třeba zabezpečit alespoň 3 nástupní hrany, v železniční stanici Rakšice bylo třeba zabezpečit alespoň 2 nástupní hrany.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.