Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingového výzkumu u spotřebitele pro výrobní podnik HBSW a.s. Byňov, zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem bylo zjistit chování konečného spotřebitele při koupi minerálních vod, z důvodu měnících se požadavků spotřebitelů v tomto odvětví. Součástí cíle bylo zjištění prodejnosti vybraných produktů v letní a zimní sezoně a zjištění, které vlivy působí na spotřebitele a jsou rozhodující při výběru a koupi balené vody. V marketingovém výzkumu jsem použila dotazníkovou metodu. Dotazník byl sestaven celkem z 21 otázek týkajících se spotřebního a nákupního chování. Celkem bylo osloveno 170 respondentů v Jihočeském kraji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.