Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Chládek, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konečný, Jan (oponent)
Úkolem této bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingové mixu ve stomatologickém prostředí. V teoretické části jsem popsal všechna východiska, která jsou relevantní pro danou problematiku. Pozornost je věnována taky analytickým metodám jako je metoda SWOT, nebo analýza cílové skupiny a konkurenčního prostředí. V praktické části dochází k seznámení s konkrétní praxí, na které chci ukázat marketingový mix a další nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí práce jsou také vlastní návrhy, které by mohly praxi inspirovat i v budoucnu a mohly by posílit její celkovou pozici na místním trhu stomatologických služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.