Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Veřejná diplomacie Španělska v České republice
Šebelová, Markéta ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit prvky a nástroje veřejné diplomacie Španělska v českém prostředí. Práce za tímto účelem informuje o aktérech, jež se podílejí na budování pověsti španělského státu, a vládní koncept Marca Espana, který podstatně ovlivňuje celou strategii prezentace v zahraničí. Pozornost práce se soustředí nejen na konkrétní projekty, kterými se Španělsko prezentuje, ale sleduje i využití nových technologií při komunikaci s českou veřejností. Téma je zpracováno na základě studia odborné literatury, zabývající se problematikou veřejné diplomacie, a následné aplikace na konkrétní případ. Práce také zkoumá, jakým způsobem funguje spolupráce mezi jednotlivými vládními rezorty v Madridu i mezi aktéry působícími v České republice. Na základě této analýzy autorka dochází k závěru, že aktivity španělské veřejné diplomacie v České republice jsou především kulturního charakteru a jejich prezentace prostřednictvím nových médií ukazuje, že španělská administrativa se umí pružně přizpůsobit novým trendům v diplomacii. Hlavním přínosem této diplomové práce je ucelené představení všech aktérů španělské veřejné diplomacie a jejich aktivit, jimž se dosud v českém prostředí nedostávalo široké pozornosti.
Budování pověsti Španělska v zahraničí
Ďurišová, Tereza ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
Španělsko v současné době věnuje tématu zahraniční prezentace a ovlivňování své mezinárodní image značnou pozornost, a to jak z koncepčního, tak z finančního a personálního hlediska. Diplomová práce se zabývá třemi různými složkami formování pověsti státu v zahraničí - kulturní diplomacií, veřejnou diplomacií a nation brandingem - a zasazuje je právě do španělského kontextu, kde identifikuje hlavní aktéry těchto oblastí zahraniční politiky a zkoumá metody jejich práce. Představuje celonárodní projekt Marca Espana (značka Španělsko) s jeho přínosy i nedostatky, hodnotí celkový španělský přístup k budování dobrého jména státu v zahraničí a přináší návrhy pro jeho možná vylepšení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.