Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc.
Konečná, Zuzana
Konečná, Z. Nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc. Bakalářská práce. Brno, 2010. Bakalářská práce je zpracována na téma nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc. Na základě zhodnocení procesu náboru a výběru pracovníků v této agentuře jsou v práci shrnuty výhody a nevýhody, které přináší spolupráce s agenturou. Největšími výhodami jsou zkušenosti a možnosti zaměstnanců a možnost využít agenturního zaměstnávání. Nevýhodou je vysoká agenturní provize, která je v závěru práce porovnána s náklady na personální oddělení ve vybrané společnosti. Pro společnost IBM dodala agentura za posledních pět let celkem 3 494 zaměstnanců. Za tyto pracovníky společnost zaplatila agentuře přibližně 131 mil. Kč. V případě náboru vlastními pracovníky by společnost zaplatila asi 31 mil. Kč. Agentura by měla snížit náklady na výběr zaměstnanců například snížením počtu webových portálů, na kterých inzeruje. Dále by agentura měla zkvalitnit obsah inzerátu, kde chybí platové ohodnocení a popis společnosti, pro kterou zaměstnance vybírá.
Nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc.
Konečná, Zuzana
Konečná, Z. Nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc. Bakalářská práce. Brno, 2010. Bakalářská práce je zpracována na téma nábor pracovníků personální agenturou Manpower, Inc. Na základě zhodnocení procesu náboru a výběru pracovníků v této agentuře jsou v práci shrnuty výhody a nevýhody, které přináší spolupráce s agenturou. Největšími výhodami jsou zkušenosti a možnosti zaměstnanců a možnost využít agenturního zaměstnávání. Nevýhodou je vysoká agenturní provize, která je v závěru práce porovnána s náklady na personální oddělení ve vybrané společnosti. Pro společnost IBM dodala agentura za posledních pět let celkem 3 494 zaměstnanců. Za tyto pracovníky společnost zaplatila agentuře přibližně 131 mil. Kč. V případě náboru vlastními pracovníky by společnost zaplatila asi 31 mil. Kč. Agentura by měla snížit náklady na výběr zaměstnanců například snížením počtu webových portálů, na kterých inzeruje. Dále by agentura měla zkvalitnit obsah inzerátu, kde chybí platové ohodnocení a popis společnosti, pro kterou zaměstnance vybírá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.