Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
KAVANOVÁ, Klára
Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány pojmy jako je obchod, velkoobchod a chování zákazníka. Dále je popsána nákupní atmosféra a její prvky. V další části práce je představen vybraný samoobslužný velkoobchod - Makro v Českých Budějovicích a informace o jeho nákupní atmosféře. Druhá část práce se zaměřuje na provedený marketingový výzkum - dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor s ředitelkou prodejny paní Ing. Hanou Galisovou. Sběr dat probíhal online a také osboně přímo na prodejně. Celkem se šetření účastnilo 254 resondentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.