Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Controlling LEGO Powered-up Hub from EV3
Potoček, Jakub ; Polčák, Libor (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
This work deals with the communication between two incompatible programmable LEGO bricks, the LEGO Mindstorms EV3 and the LEGO Control+ Technic Hub. The task of this work was to create a communication interface enabling the transfer of data between these two bricks and thus enable the EV3 brick to send and possibly also receive data from the Technic hub brick. During the creation of this work, I designed and constructed two prototypes using an optical interface for data transmission. The second prototype enables two-way communication. This enables data from sensors and function return values to be transferred to EV3. Despite the fact that the resulting solution does not allow fast enough data transfer due to the technical limitations of the Technic hub brick, this solution is suitable for use by owners of these LEGO building blocks looking for ways to use both bricks when creating models.
Controlling LEGO Technic Active Elements from EV3
Blaško, Daniel ; Polčák, Libor (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
LEGO Mindstorms is a popular series of programmable bricks with an advanced set of functionality, which has been helping children learn the basics of robotics and computer science for 25 years and which enjoys wide community support. The goal of this bachelor's thesis is to provide hardware and software solutions to enhance the compatibility between the LEGO Mindstorms EV3 intelligent brick and other motorized LEGO parts, primarily focusing on the Power Functions product line. In this thesis, I will create motor drivers in several iterations that broaden the capabilities of the EV3 brick to control a large number of motors, using my designs for printed circuit boards and 3D-printed enclosures. Additionally, I will develop software code blocks for the EV3 that allow it to communicate with the aforementioned drivers, as well as other UART devices.
Vytvoření knihovny v Matlab/Simulink k senzorům pro Lego Mindstorm
Kovařík, Michal ; Doskočil,, Radek (oponent) ; Křivánek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se detailně zaměřuje na analýzou a komunikací s vybranými senzory od firmy HiTechnic. Senzory jsou digitální i analogové a nabízejí široké spektrum využití v oblasti robotiky. Senzory jsou navržené pro stavebnici Lego Mindstorms NXT 2.0 a jsou kompatibilní se zde použitou stavebnicí Lego Mindstorms EV3. Mezi vybrané senzory patří kompas, gyroskop, akcelerometr, barometr, silový senzor, senzor natočení a různé typy infračervených senzorů. Obsahem práce je podrobný popis senzorů a způsob komunikace s nimi. Výsledkem je realizace ovladačů pro jednotlivé senzory v prostředí Matlab a Simulink. V rámci ověření funkčnosti ovladačů byly provedeny ukázkové měření se senzory. Vytvořené ovladače mohou být dále využity pro vzdělávání se v oblasti programování nebo automatizace.
Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms
PELIKÁN, Matěj
Cílem závěrečné práce bylo zpracovaní rozšíření online blokového programovacího prostředí Scratch pro ovládání Lego Mindstorms na úlohách z učebnice Robotika s LEGO? Mindstorms pro 2. stupeň ZŠ.
Lego Mindstorm EV3 ve výuce programování a robotiky
Páral, Jaroslav ; Dvořák, Michal (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem je umožnit začínajícím programátorům vytvářet i složitější programy, které již nelze jednoduše navrhnout ve standardním prostředí. Práce porovnává dostupné platformy a na základě výskledků testů vybírá jako nejlepší systém EV3RT. Součástí je návrh objektového API, které snižuje obtížnost přechodu z originálního systému.Zároveň poskytuje vhodnou platformu uživatelům, kterým již standardní vývojové prostředí dodávané se stavebnicí nedostačuje a hledají výkonnější alternativu.
Lego Mindstorm EV3 ve výuce programování a robotiky
Páral, Jaroslav ; Dvořák, Michal (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem je umožnit začínajícím programátorům vytvářet i složitější programy, které již nelze jednoduše navrhnout ve standardním prostředí. Práce porovnává dostupné platformy a na základě výskledků testů vybírá jako nejlepší systém EV3RT. Součástí je návrh objektového API, které snižuje obtížnost přechodu z originálního systému.Zároveň poskytuje vhodnou platformu uživatelům, kterým již standardní vývojové prostředí dodávané se stavebnicí nedostačuje a hledají výkonnější alternativu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.