Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Světelný objekt
Domanická, Romana
Cílem této závěrečné práce je vytvořit světelný objekt. Pod pojmem světelný objekt si můžeme představit v podstatě cokoliv, no my jsme se zaměřili na hodiny. Hodiny se skládají z 12 hranolů, ve kterých jsou zabudované LED pásy se 60 ledkami. Každý hranol s pásem znamená jednu hodinu a každá jedna ledka představuje minutu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická má za úkol zanalyzovat všechny teoretické poznatky. Obsahuje hlavní kapitoly, jejichž součástí jsou normy, historie, psychologie, vnímání světla, konkrétně svítidla, jejich vznik, zdroje, design, využití, LED, hodiny, čas a ergonomie a jejich podkapitoly. Následující praktická část se zabývá konkrétním produktem, jeho inspiracemi, návrhy a rešerší, tvarem a materiálem, konstrukcí, cenovým rozpětím a v neposlední řadě i finálním návrhem a jeho vizualizacemi. Součástí praktické části jsou i přílohy, které obsahují výkresy a vizualizace vytvořené v 2D a 3D programech.
Marketingový mix
ČERMÁK, Pavel
Diplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit prodej a povědomí o značce. Bylo navrženo řešení na zlepšení situace, které se sestává ze zlepšovacích návrhů. Tyto návrhy se zaměřují podle výsledků provedené SWOT analýzy na zlepšení image značky a rozšíření její existence mezi zákazníky. Dále se snaží vyřešit problém s koupěschopností zákazníků, v neposlední řadě také problém se získáváním zákazníků. Dva vybrané zlepšovací návrhy, které se pokouší vyřešit problém se získáním zákazníků a také částečně zvýšit povědomí o společnosti a její činnosti, byly následně tržně otestovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.