Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj lázeňství a jeho hotelového managementu
ŘÍHOVÁ, Lucie
Bakalářská práce bude zpracována ve společnosti Lázně Aurora Třeboň, s. r.o.. Lázně Aurora zaujímají stabilní postavení mezi ostatními lázeňskými zařízeními a za jejich hlavní přednost lze považovat především příjemné prostředí, vysokou odbornou úroveň poskytovaných služeb a atraktivní polohu. Úvodní část práce obsahuje literární přehled k danému tématu " Vývoj lázeňství a jeho hotelového managementu", kde výsledkem bylo vysvětlit co lázeňství jako takové obsahuje a též i vysvětlit, jak úzce souvisí lázně se svým hotelovým managementem, který vlastně je prvotní informací pro své klienty, první vztyčné místo, které uvozuje prvotní dojem na stávajícího i potenciálního klienta. Informace byly čerpány z dostupné odborné literatury našich i zahraničních autorů zabývajících se lázeňstvím ve spojení s hotelovými službami. Praktická část práce je zaměřena na společnost Lázně Aurora Třeboň, s. r. o., kde v krátkosti popisuji fungování celé organizace. V rámci praktické části práce budou hodnoceny služby, jejich šíře a hloubka,vnímání nabídky a to formou na základě metodikou výzkumu, která je zpracována z dotazníkové šetření hostů a zároveň z interních materiálů poskytnutých od Lázní Aurora za období v rozmezí pěti let 2006 - 2010.Kde je zahrnuta charakteristika klientely, skladba respondentů, návštěvnost samoplátců versus komplexním pacientům, jaká je prioritní cílová skupina pro lázně a jak moc je pro ně důležitá, průměrná doba pobytu, nejprodávanější pobyt a v neposlední řadě vyhodnocen léčebných, ubytovacích, stravovacích služeb. V syntetické části diskuse a návrhy je vytýčení určitých bodů, které by vedly ještě více ke zlepšení konkurenceschopnosti těchto lázní, zlepšení jejich služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na domácích i zahraničních trzích.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.