Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce zkušebního zařízení pro testování adheze a hluku v kontaktu kola a kolejnice
Gabriel, Tomáš ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Omasta, Milan (vedoucí práce)
Práce je věnována konstrukci experimentálního zařízení určeného pro výzkum příčin hluku při průjezdu tramvajového vozidla traťovým obloukem a k vývoji způsobů jak tomuto hluku předcházet. První část práce obsahuje rešerši problematiky kontaktu kola s kolejnicí z tribologického pohledu se zaměřením na mechanismus generovaného hluku. Dále je uveden přehled podobných experimentálních zařízení. Vlastní konstrukce je zaměřena na správnou implementaci dynamického modelu kontaktu s použitím skutečného tramvajového kola. Výsledné zařízení umožňuje měření adhezních charakteristik v tangenciálním a laterálním směru náběhu a záznam generovaného hluku při nastaveném úhlu náběhu.
Návrh dvoudiskového zařízení pro studium opotřebení a kontaktní únavy kola a kolejnice
Šperlich, Vilém ; Skurka, Šimon (oponent) ; Galas, Radovan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem experimentálního dvoudiskového zařízení pro studium opotřebení a kontaktní únavy kola a kolejnice. Součástí textu je představení vybraných zařízení využívaných pro studium kola a kolejnice. Hlavní část práce se zabývá volbou vhodné koncepční varianty a následnému konstrukčnímu návrhu dvoudiskového zařízení s liniovým kontaktem. Finální varianta představuje návrh zařízení, které umožňuje rychlou výměnu disků a jejich přesné ustavení. V závěru byl proveden odhad finanční náročnosti realizace tohoto zařízení.
Konstrukce zkušebního zařízení pro testování adheze a hluku v kontaktu kola a kolejnice
Gabriel, Tomáš ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Omasta, Milan (vedoucí práce)
Práce je věnována konstrukci experimentálního zařízení určeného pro výzkum příčin hluku při průjezdu tramvajového vozidla traťovým obloukem a k vývoji způsobů jak tomuto hluku předcházet. První část práce obsahuje rešerši problematiky kontaktu kola s kolejnicí z tribologického pohledu se zaměřením na mechanismus generovaného hluku. Dále je uveden přehled podobných experimentálních zařízení. Vlastní konstrukce je zaměřena na správnou implementaci dynamického modelu kontaktu s použitím skutečného tramvajového kola. Výsledné zařízení umožňuje měření adhezních charakteristik v tangenciálním a laterálním směru náběhu a záznam generovaného hluku při nastaveném úhlu náběhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.