Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klientsky segmentovaná nabídka produktů životního pojištění
Machová, Alice ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ducháčková, Eva (oponent)
Konstrukce produktů životního pojištění jsou velice složité. Pro sjednání jednoho z druhů životního pojištění je podstatné mít alespoň základní představu o produktu a v součinnosti s odborníkem si tuto představu více zpřesnit a popřípadě nákup pojištění i zrealizovat. Orientace mezi produkty však není jednoduchá, lidé si často nevědí rady, jak v otázce volby produktu, tak ve volbě pojišťovacího zprostředkovatele. Na tuto otázku se v mé práci pokouším najít odpověď. V první části mé práce jsem se věnovala historické i současné roli životního pojištění. Zhodnotila jsem vývoj vybraných hodnot životního pojištění za několik posledních let a rozebrala daňové zvýhodnění životního pojištění, které je za určitých podmínek možné uplatit. Věnuji se zde také základnímu popisu produktů a některým možným nástrahám plynoucím z předčasného ukončení životního pojištění. K vytvoření ucelené představy jsou některé kapitoly rozšířené o příklad s příslušným druhem pojištění. V návaznosti na tuto kapitolu hovořím o pojistném a způsobu stanovení pojistné částky. Dále budu hovořit o pojišťovacích zprostředkovatelích a srovnám spořící pojišťovací produkty s možnými konkurenty. V závěrečné analytické části práce jsem případné klienty rozdělila do skupin, dle jejich věku a zhodnotila finanční možnosti osob v daném období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.