Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Nykl, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012- 2014" popisuje a porovnává fungování dvou hokejových značek, které se ve vymezeném období účastnily Kontinentální hokejové ligy. Cílem práce je na základě teoretických a praktických poznatků porovnat dvě sportovní značky a zjistit, čím jsou si podobné a čím se odlišují. V teoretické části práce pojednává o marketingu a jeho nástrojích, o specifikách sportovního marketingu a o jednotlivých aspektech tvořících značku. Charakteristika Kontinentální hokejové ligy byla do práce zahrnuta nejen proto, že se jí oba kluby účastní, ale také pro pochopení širších souvislostí, jež mají dopad na obě značky. Praktická část čerpá převážně z klubových médií a zpravodajských portálů a zabývá se nejprve pražským klubem, poté i bratislavským. Zevrubně popisuje jednak historii a identitu značek, jednak jejich cílovou skupinu a prvky značky. Dále rozebírá proces budování značky, jenž zahrnuje analýzu trhu a konkurence, aktuální stav značky a její společenskou odpovědnost. Poslední část je věnována marketingovým aktivitám klubů, do nichž spadá komunikace s fanoušky, médii, sponzory a veřejností. Závěrečná kapitola komparuje obě značky na základě předložených faktů.
Sportovní management v klubu Lev Praha
Grebennikov, Dmitry ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Diplomová práce se zabývá činnostmi managementu hokejového klubu HC Lev Praha, který působí v nadnárodní lize KHL. Náplní práce je zjištění příčin špatného fungování managementu, objasnění důsledků a stanovení předpokladů (hypotéz) pro budoucí vývoj situace v klubu. Zjištění potřebných informací zajistí pozorování prostředí a komunikace s odpovědným personálem zmiňovaného klubu. Doplňující fakta a data budou zjištěna přímo od dodavatelů výrobků a služeb. Přínosem práce bude odkrytí dosud neznámé oblasti v mezinárodním měřítku, které pomocí provedené analýzy a popisu zjistí současný stav a pomůže nastínit možný směr vývoje. Bonusem této práce je zveřejnění nákladů, kterým museli čelit pracovníci klubu ještě před zahájením první sezóny pražského celku.
Efektivita trhu sportovních sázek: jsou sázkové kurzy na KHL vychýlené dle vzdálenosti mezi týmy?
Matoušek, Roman ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Tato práce zkoumá, jestli je sázkový trh na Kontinentální hokejovou ligu efektivní a zda jsou sázkové kurzy vychýlené dle vzdálenosti (až 7500 km). Výzkum je postaven na 2700 zápasech mezi lety 2008 až 2012 a kurzech vypsaných od 5 českých sázkových kanceláří. Statistickým testováním nebyla zjištěna neefektivita na trhu. Pomocí regresní analýzy bylo zjištěno, že sázkaři přeceňují domácí týmy s ohledem na vzdálenost, kterou musí cestovat fanoušci hostujícího mužstva. Toto je významné pouze na 10% hladině významnosti. Poté byla provedena simulace sázení na různé strategie a byla nalezena nejméně ztrátová strategie při sázení na týmy, které cestují více jak 1497 km. Při této strategii je průměrná návratnost 0,97 Kč ze vsazené 1 Kč. Slabá forma efektivnosti tedy nemůže být zamítnuta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.