Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza zdrojů kulturní instituce
Jiráková, Anna ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Přeučil, Adam (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analyzování finančních zdrojů společnosti Dejvické divadlo, o.p.s., v letech 2004 -- 2012. Jelikož je tato společnost neziskovou organizací, je teoretická část zacílena na přiblížení neziskového sektoru a problematiku jeho financování. Kromě uvedení nejčastějších právních forem neziskových organizací v ČR jsou dále rozvedeny jejich současné možnosti pro získávání finančních prostředků. Dále jsou popsány metody analýzy, využívané v části praktické. V ní je provedena horizontální a vertikální analýza finančních zdrojů, zhodnocení soběstačnosti divadla a analýza výkonnosti prostřednictvím modelu KAMF*. Nechybí ani srovnání se subjekty z oboru působení (zejména s Divadlem Archa, o.p.s.). Z provedené analýzy vyplývá, že Dejvické divadlo, o.p.s., se po své transformaci v roce 2004 zvládlo dobře adaptovat na nové podmínky a daří se mu naplňovat princip vícezdrojového financování.
Analýza financování střední školy
Chmelová, Tereza ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Plaček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou financování Střední školy stavební Třebíč, příspěvkové organizace, v letech 2009 -2013. V teoretické části je stručně znázorněna struktura národního hospodářství, poté je rozvedena problematika veřejného sektoru, kam školství spadá. Dále se teoretická část zabývá zdroji financování střední školy, právními formami, daňovým zvýhodněním. Nakonec jsou popsáni jednotliví ukazatelé a model KAMF*, jež jsou podstatní pro praktickou část. Ta je zprvu zaměřena na interpretaci absolutních ukazatelů -- horizontální a vertikální analýzy, poté následují poměroví ukazatelé a model bonity municipální firmy. Je zde použito i srovnání se střední školou působící v zhruba stejných oborech vzdělání (Střední škola strojní, stavební a dopravní Liberec). Výstupem práce je závěr, že Střední škola stavební Třebíč využívá všech dostupných zdrojů k získávání většího počtu žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.