Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Analýza chyb ve výrobním procesu a jejich odstraňování
Slabyhoudek, Jiří ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou montážních linek a návrhem na zlepšení jednotlivých montážních procesů s cílem dosáhnout co nejnižšího počtu neshodných výrobků. Skládá se ze 4 částí – první část této práce se zabývá obecnými informacemi o metodách řízení kvality, které jsou při návrhu na zlepšení aktivně využívány. Druhá část se věnuje analýze montážních linek v podniku s ohledem na finanční hodnotu neshodných výrobků, které jsou na dané lince odepisovány. Na základě výsledků se stanovuje nejkritičtější linka, která je následně podrobena důkladnému zkoumání. Třetí část se zaměřuje na zvolenou nejkritičtější linku, probíhá zde podrobný rozbor neshodných výrobků a stanovují se zde klíčové příčiny vzniku vady. Na základě získaných informací se provádí návrh na zlepšení a jeho aplikace na dané montážní lince. Čtvrtá část se zaobírá stručným shrnutím všech aplikovaných návrhů na zlepšení a vyhodnocením jejich efektivnosti.
Zabezpečování kvality při výrobě mazacích agregátů
Karbus, Filip ; Maradová, Karla (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zabezpečování kvality mazacích agregátů ve společnosti Tribotec, spol, s.r.o. Hlavním cílem je pomocí aplikace nástrojů zabezpečování kvality navrhnout řešení, vedoucí ke snížení počtu neshodných kusů ve výrobě. V úvodních kapitolách je popsán základ managementu kvality, zabezpečování kvality mazacích agregátů ve spolupracující společnosti a nástroje kvality, které se ke snížení neshodnosti kusů využívají. Aplikace těchto nástrojů je provedena na základě dvou týdenního pozorování. Další část obsahuje popis technického zařízení a analýzu výrobního procesu mazacího agregátu. Hlavním přínosem této práce je návrh na úpravu procesu při montáži mazacích agregátů. Navržená opatření vedla ke snížení počtu neshodných kusů.
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Analýza chyb ve výrobním procesu a jejich odstraňování
Slabyhoudek, Jiří ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou montážních linek a návrhem na zlepšení jednotlivých montážních procesů s cílem dosáhnout co nejnižšího počtu neshodných výrobků. Skládá se ze 4 částí – první část této práce se zabývá obecnými informacemi o metodách řízení kvality, které jsou při návrhu na zlepšení aktivně využívány. Druhá část se věnuje analýze montážních linek v podniku s ohledem na finanční hodnotu neshodných výrobků, které jsou na dané lince odepisovány. Na základě výsledků se stanovuje nejkritičtější linka, která je následně podrobena důkladnému zkoumání. Třetí část se zaměřuje na zvolenou nejkritičtější linku, probíhá zde podrobný rozbor neshodných výrobků a stanovují se zde klíčové příčiny vzniku vady. Na základě získaných informací se provádí návrh na zlepšení a jeho aplikace na dané montážní lince. Čtvrtá část se zaobírá stručným shrnutím všech aplikovaných návrhů na zlepšení a vyhodnocením jejich efektivnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.