Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Matematické hry ve francouzštině
Bufková, Tereza ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Šulista, Marek (oponent)
Matematické hry ve francouzském jazyce V diplomové práci se zabývám jednou z možných strategií dvojjazyčného vzdělávání, metodou CLIL, která propojuje výuku odborného předmětu a cizího jazyka, v tomto případě matematiky a francouzštiny. Jako nástroj k její realizaci jsem zvolila hry, které považuji za zábavnou a přístupnou formu vyučování. Cílem práce je zjistit a popsat potenciál takové výuky na různých stupních škol. Nejprve se zaměřuji na integraci odborného předmětu a cizího jazyka obecně, dále zmiňuji význam didaktických her a základní terminologii matematických pojmů ve francouzštině. Jádro práce tvoří mnou vypracovaný soubor her pro tři stupně škol, a to v českém i francouzském jazyce, který byl inspirován mnohými matematickými díly obsahujícími didaktické hry. Tento soubor byl vyzkoušen v mluvené i psané podobě a získaná data byla zpracována na základě pozorování a analýzy pracovních listů. Výsledky analýzy a pozorování ukazují na potenciál metody CLIL coby nové možnosti dvojjazyčného vyučování odborného předmětu.
Matematické hry ve francouzštině
Bufková, Tereza ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Šulista, Marek (oponent)
Matematické hry ve francouzském jazyce V diplomové práci se zabývám jednou z možných strategií dvojjazyčného vzdělávání, metodou CLIL, která propojuje výuku odborného předmětu a cizího jazyka, v tomto případě matematiky a francouzštiny. Jako nástroj k její realizaci jsem zvolila hry, které považuji za zábavnou a přístupnou formu vyučování. Cílem práce je zjistit a popsat potenciál takové výuky na různých stupních škol. Nejprve se zaměřuji na integraci odborného předmětu a cizího jazyka obecně, dále zmiňuji význam didaktických her a základní terminologii matematických pojmů ve francouzštině. Jádro práce tvoří mnou vypracovaný soubor her pro tři stupně škol, a to v českém i francouzském jazyce, který byl inspirován mnohými matematickými díly obsahujícími didaktické hry. Tento soubor byl vyzkoušen v mluvené i psané podobě a získaná data byla zpracována na základě pozorování a analýzy pracovních listů. Výsledky analýzy a pozorování ukazují na potenciál metody CLIL coby nové možnosti dvojjazyčného vyučování odborného předmětu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.