Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.