Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.