Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra jako prostředek pro výuku informatiky
SEDLÁK, David
Tato práce se zabývá použitím počítačové hry ve výuce informatiky na střední škole. Výsledná hra je rozdělená do šesti samostatných úkolů, které souvisí s různými aspekty práce na počítači. V jednotlivých úkolech hry se žáci zabývají sestavením počítače, přihlášením se do operačního systému, orientací v operačním systému, odinstalací a instalací progamu, rozpoznáním bezpečného hesla a korekturou textu. Každá úloha nabízí více variant řešení.
Ovládání aplikací hlasem
OSTRÝ, Lukáš
V dnešní době je kladen stále větší důraz na alternativní komunikaci s počítačem. Ovládání hlasem je asi nejsnadnější cestou, jak počítač ovládat, pro ty, kteří k tomu nejsou jaksi vybaveni. Slovem vybaveni jsou míněny skupiny lidí, pro které je klasická komunikace s počítači nevhodná. Asi nejhlavnějšími skupinami jsou tělesně a duševně postižení, děti a staří lidé. U tělesně postižených a starých lidí problém spočívá v tělesných handicapech, jako je slepota, či problém s končetinami. U dětí a duševně postižených je problém ve složitosti ovládání. Ovládání hlasem je v dnešní době už technicky možné, ale stále se neobjevuje větší zájem o tuto problematiku. Bylo by proto výhodné začít s výukou této problematiky na základních školách a pomoci rozšířit zájem o tuto problematiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.