Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výukový osciloskop
Švantner, Martin ; Kraus, Michal (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje možnosti, jak vybavit školní učebnu digitálními osciloskopy. Záměrem je podat studentům výuku v laboratořích  předmětů Teorie obvodů a Prvky počítačů zajímavější a praktičtější formou. Složitá profesionální zařízení nejsou pro potřeby výuky vhodná, nejenom svou cenou ale především složitostí obsluhy. Proto jsem se zaměřil také na nestandardní řešení, která mohou být pro výuku přínosnější.
Funkční generátor
Suška, Jiří ; Kraus, Michal (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oscilátory. Je zde popsána funkce oscilátorů, jaké druhy existují a k čemu se používají. Dále je v práci porovnáno několik druhů oscilátorů a je navrhnuto možné řešení funkčního generátoru pro laboratoře IPR.
Analýza diskursu tvorby veřejného prostoru v Praze
Hladík, Zdeněk ; Matoušek, Roman (vedoucí práce) ; Pospěch, Pavel (oponent)
Ústřední myšlenkou této diplomové práce je vnímání veřejného prostoru jako něčeho nesamozřejmého, na jehož existenci a fungování se významně podílí sami jeho uživatelé. Nicméně ve společnosti existuje mnoho zájmových skupin, které si na něj mohou klást určité nároky a snažit se do něj promítnout své vlastní představy. Jedním z takových pokusů může být i dokument Strategie rozvoje veřejných prostranství hl. m. Prahy/ návrh, který sám sebe prezentuje jako revoluční rozvojový dokument a jehož obsah by měl být v souladu se zájmy veřejnosti. Je ale tomu opravdu tak? Přijetím principů sociálního konstruktivismu lze pak za pomoci diskursivní analýzy jako hlavní výzkumné metody odhalit 1) jakým způsobem je v tomto dokumentu prezentován pražský veřejný prostor a jeho tvorba a 2) jakým způsobem se představy dokumentu (autorů) liší od veřejného diskursu. Výsledkem této práce by tedy mělo být zjištění, jestli je obsah dotyčného dokumentu opravdu napsán ve shodě se zájmy obyvatel Prahy a zda je opravdu tak jedinečný, jak se sám prezentuje. Klíčová slova: diskurs, diskursivní analýza, IPR, město, Praha, rozvoj, sociální konstruktivismus, veřejný prostor
Funkční generátor
Suška, Jiří ; Kraus, Michal (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oscilátory. Je zde popsána funkce oscilátorů, jaké druhy existují a k čemu se používají. Dále je v práci porovnáno několik druhů oscilátorů a je navrhnuto možné řešení funkčního generátoru pro laboratoře IPR.
Výukový osciloskop
Švantner, Martin ; Kraus, Michal (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje možnosti, jak vybavit školní učebnu digitálními osciloskopy. Záměrem je podat studentům výuku v laboratořích  předmětů Teorie obvodů a Prvky počítačů zajímavější a praktičtější formou. Složitá profesionální zařízení nejsou pro potřeby výuky vhodná, nejenom svou cenou ale především složitostí obsluhy. Proto jsem se zaměřil také na nestandardní řešení, která mohou být pro výuku přínosnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.