Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.
Ahold - analýza společnosti a jejího působení na českém trhu
Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V mojí práci se soustředím na popis firmy Ahold a jejího působení na trh České republiky. V první části se zabývám historií a strukturou firmy, dále pak hodnotím aspekty trhu ČR v době, kdy na něj firma Ahold vstupuje. V práci zkoumám i nákupní atmosféru provozoven Albert a Hypernova. Reakce typických zákazníků firmy na její atmosféru jsem zpracoval formou dotazníku, který mi spolu se SWOT analýzou a finanční analýzou pomáhají zjistit stav firmy v konkurenčním prostředí. V závěru hodnotím silné a slabé stránky firmy a z příležitostí a hrozeb v rámci trhu ČR se snažím pro firmu navrhnout optimální řešení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.