Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody rozvoje mapových dovedností českých žáků
Čížková, Veronika ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Hátle, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je rozvoj v oblasti mapových dovedností u žáků v českých školách. Rozvoj mapových dovednosti je nedílnou součástí předmětů vlastivěda, zeměpis a geografie na základních a některých středních školách, avšak způsoby rozvoje těchto dovedností jsou v Česku řešeny jen velmi málo. Teoretická část se zabývá výukou mapových dovedností a jejich zařazením do osnov v českých školách. Dále se zabývá podrobnějším vymezením pojmu mapové dovednosti a následně klasifikací mapových dovedností na jednotlivé složky. Na základě výběru jedné mapové dovednosti (tvorby mapy), jsou navrhnuty komentované pracovní listy pro žáky na konci prvního a na konci druhého stupně základní školy a v posledním ročníku všeobecných gymnázií, to znamená ve věku 11, 15 a 17-19 let. Tyto pracovní listy by měly pomoci motivovat učitele zeměpisu k rozvoji dovednosti tvorby mapy u žáků v Česku. Klíčová slova: zeměpis - kartografie - mapa - mapové dovednosti - tvorba mapy - čtení mapy - analýza mapy - interpretace mapy - dovednost - pracovní list - kurikulární dokument
Metody rozvoje mapových dovedností českých žáků
Čížková, Veronika ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Hátle, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je rozvoj v oblasti mapových dovedností u žáků v českých školách. Rozvoj mapových dovednosti je nedílnou součástí předmětů vlastivěda, zeměpis a geografie na základních a některých středních školách, avšak způsoby rozvoje těchto dovedností jsou v Česku řešeny jen velmi málo. Teoretická část se zabývá výukou mapových dovedností a jejich zařazením do osnov v českých školách. Dále se zabývá podrobnějším vymezením pojmu mapové dovednosti a následně klasifikací mapových dovedností na jednotlivé složky. Na základě výběru jedné mapové dovednosti (tvorby mapy), jsou navrhnuty komentované pracovní listy pro žáky na konci prvního a na konci druhého stupně základní školy a v posledním ročníku všeobecných gymnázií, to znamená ve věku 11, 15 a 17-19 let. Tyto pracovní listy by měly pomoci motivovat učitele zeměpisu k rozvoji dovednosti tvorby mapy u žáků v Česku. Klíčová slova: zeměpis - kartografie - mapa - mapové dovednosti - tvorba mapy - čtení mapy - analýza mapy - interpretace mapy - dovednost - pracovní list - kurikulární dokument

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.