Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Tatarová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového mixu, upozorňuji na specifika na trhu B2B i na trhu s farmaceutiky. V navazující aplikační části je nejprve představena firma GEHE Pharma a její dosavadní působení na trhu s farmaceutiky. Dále jsou zde provedeny konkrétní analýzy (PEST, SWOT, analýza českého trhu s farmaceutiky) a shrnuta adaptace marketingového mixu firmy. V poslední části práce jsou podány návrhy na zlepšení některých prvků marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.