Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Připravenost učitelů mateřských škol na dítě s odlišným mateřským jazykem
JŮZOVÁ, Lucie
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou učitelé mateřských škol připraveni na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část se zabývá vysvětlením, kdo je to dítě s odlišným mateřským jazykem a dalších pojmů spojených s tímto tématem. Dále je teoretická část věnovaná adaptaci a začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem do mateřské školy a jejich jazykovému rozvoji. V praktické části je popisován a vyhodnocován kvalitativní výzkum. K výzkumu byla použita metoda rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s učitelkami mateřských škol v Českých Budějovicích, které mají zkušenosti s dětmi s odlišným mateřským jazykem v kolektivu české mateřské školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.