Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role pracovníka PČR při realizaci telefonické krizové intervence v rámci Integrovaného záchranného systému
ŠUPLER, Josef
ANOTACE Policie České republiky je nedílnou součástí Integrovaného záchranného systému. Na speciální pracoviště těchto složek jsou svedeny linky tísňového volání pro komunikaci s klienty, kteří se ocitli v určité krizové situaci. K obsluze těchto linek jsou vyčleněni konkrétní vyškolení pracovníci. Ti jsou připraveni v nepřetržitém provozu pomáhat lidem, kteří žádají radu či pomoc. Bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na činnost integrovaného operačního střediska Policie ČR, jakožto součásti Integrovaného záchranného systému, rozsah úkolů tohoto pracoviště, zejména ve vztahu k občanům, jež se dovolávají určité pomoci. Jsou též zmíněny základní úkoly operačního střediska hasičské záchranné služby (HZS) a zdravotnické záchranné služby (ZZS). Práce nás seznámí s některými aspekty při realizaci telefonické krizové intervence u Policie ČR, způsoby komunikace klientů, definování krize a řešení krizové situace. Zároveň bakalářská práce pojednává o otázkách součinnosti s ostatními složkami Integrovaného záchranného systému při řešení telefonické krizové intervence. V praktické části je uskutečněn řízený rozhovor s pracovníky operačních středisek Policie ČR, hasičského záchranného sboru a zdravotnické záchranné služby, vyčleněných pro obsluhu linek tísňového volání. Respondenti byli vybíráni z několika pracovišť. Jednak z Integrovaného operačního střediska Krajského ředitelství Policie ČR a operační střediska Policie při jednotlivých územních odborech v Jihočeském kraji. Další skupina je z informačního a operačního střediska HZS a z dispečinku ZZS. Rozhovor je veden tváří v tvář (face to face). Respondentům byly před ústním jednáním předloženy výzkumné otázky, směřující ke zjištění, zda jsou zaměstnanci IZS dostatečně vybaveni komunikačními dovednostmi, jež využívají v rámci krizové telefonické pomoci a jestli je jejich úkolem klientům poskytovat rozšířené poradenství. V průběhu řízeného rozhovoru byly respondentům předloženy ke zodpovězení další podotázky, s cílem získat co nejobjektivnější výsledky výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.