Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování a zkušenosti spotřebitelů na trhu finančních služeb
VOTAVOVÁ, Štěpánka
Cílem mé bakalářské práce je zjistit míru využívání a zkušenosti se službami finančního poradenství a navrhnout případná zlepšení v nabídce těchto služeb. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. První část je zaměřena především na vymezení základních pojmů v souvislosti se spotřebitelským chováním, včetně faktorů ovlivňujících spotřebitelské rozhodnutí. Část praktická je věnována dotazníkovému šetření a analýze získaných dat. Na základě zjištěných informací budou navrhnuta doporučení pro poskytovatele finančního poradenství.
Inovace marketingového mixu
HONSA, Milan
Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti nástrojů marketingového mixu.
Porovnání aktivit finančně-poradenských firem na českém trhu
Štalmachová, Kateřina ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Pavlík, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku finančního poradenství v České Republice. První část je věnována regulaci a dohledu nad finančním trhem v České Republice obecně a následovně regulaci a dohledu ve spojení s finančním poradenstvím. Druhá část práce je zaměřena na porovnání čtyř velkých finančně-poradenských firem působících na českém trhu. Nejprve z pohledu aktivit, které provozují pro svou prosperitu a dále z pohledu nefinančních parametrů a podnikatelských výkonů. Cílem práce je vymezení pojmu finanční poradenství, zmapování jeho regulace na národní i mezinárodní úrovni a porovnání aktivit čtyř velkých firem za účelem porovnání kvality jejich práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.