Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Velecká, Aneta ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Angelovičová, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících se farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu portfolia společnosti. Využiji marketingového mixu, Bostonské matice, zhodnotím největší konkurenty jednotlivých produktů a zaměřím se také na profitabilitu produktů společnosti. V závěru navrhnu marketingovou strategii do roku 2020.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.