Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický management penzionu
Reichlová, Monica
Tématem práce je "Strategický management penzionu". Jejím cílem je provést ana-lýzu vnitřního a vnějšího prostředí penzionu a na základě zjištěných údajů navrh-nout vhodné strategie. Teoretická část práce je věnována pojmům a metodám potřebným pro část prak-tickou. Praktická část se zabývá analýzou prostředí managementu pomocí PESTE analýzy a marketingového mixu. Cílem je navrhnout konkrétní strategie a doporu-čení vyplývající ze SWOT analýzy.
Strategický management penzionu
Reichlová, Monica
Tématem práce je "Strategický management penzionu". Jejím cílem je provést ana-lýzu vnitřního a vnějšího prostředí penzionu a na základě zjištěných údajů navrh-nout vhodné strategie. Teoretická část práce je věnována pojmům a metodám potřebným pro část prak-tickou. Praktická část se zabývá analýzou prostředí managementu pomocí PESTE analýzy a marketingového mixu. Cílem je navrhnout konkrétní strategie a doporu-čení vyplývající ze SWOT analýzy.
Návrh změny podnikové strategie v odvětví pekárenství
Matoušková, Eva
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů efektivní podnikové strategie pro firmy působící v odvětví pekárenství. Teoretická část se zabývá zpracováním poznatků z odborné literatury, které jsou následně použity při zpracování praktické části. Navržené poznatky a výsledky vychází z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí sledovaných podniků. Při analýze vnějšího prostředí je zkoumáno makroprostředí pomocí PESTE analýzy a mikroprostředí na základě analýzy odvětvového prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Pro analýzu vnitřního prostředí je využito modelu 7S firmy McKinsey a analýza konkurenceschopnosti. Finanční situace podniků je hodnocena poměrovými ukazateli jako nástroji finanční analýzy. Pomocí matice EFE a IFE jsou zpracovány faktory vnějšího a vnitřního prostředí. Výsledky z vnitřní a vnější analýzy jsou použity pro tvorbu vnitřně-vnější matice IE a SWOT matice, pomocí kterých jsou identifikovány návrhy strategií pro podniky působící v odvětví pekárenství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.