Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv zadní části karoserie na aerodynamickou interakci vozidel
Vondruš, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na CFD simulaci jízdy skupiny dvou za sebou jedoucích vozidel DrivAer v různých karosářských variantách. Pro karosářské varianty Estateback, Fastback a Notchback jsou vytvořeny CFD modely, které jsou následně řešeny pomocí turbulentního modelu k-epsilon. Cílem práce je analýza vlivu zadní části karoserie vozů na jejich aerodynamické charakteristiky s ohledem na jízdu ve skupině.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.
Vliv tlakové ztráty chladiče vozidla na jeho aerodynamický odpor
Pavlovič, Matúš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na numerickú simuláciu modelov vozidla DrivAer s rôznymi tlakovými stratami chladiča. Pre jednotlivé typy chladičov sú vytvorené CFD modely vozidla v karosárskej verzií Estate, spolu s chladičom a zjednodušeným motorovým priestorom. Cieľom práce je porovnanie vlastností konvenčného hliníkového chladiča s vlastnosťami prototypu polymérového chladiča a ich vplyv na aerodynamický odpor vozidla.
Aerodynamická interakce autonomních vozidel
Opátová, Alexandra ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá CFD výpočtom aerodynamických charakteristík vozidiel idúcich za sebou, vytvorených v programe Star CCM+. Sleduje hlavne ich aerodynamické odpory v závislosti na rôznych rozostupoch medzi vozidlami a vyhodnocuje, ktoré vzdialenosti sú energeticky najvýhodnejšie pre vozidlá ako celok. Následne popisuje postup, ako z týchto údajov vypočítať spotrebu paliva pre jednotlivé rozostupy.
Vliv tlakové ztráty chladiče vozidla na jeho aerodynamický odpor
Pavlovič, Matúš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na numerickú simuláciu modelov vozidla DrivAer s rôznymi tlakovými stratami chladiča. Pre jednotlivé typy chladičov sú vytvorené CFD modely vozidla v karosárskej verzií Estate, spolu s chladičom a zjednodušeným motorovým priestorom. Cieľom práce je porovnanie vlastností konvenčného hliníkového chladiča s vlastnosťami prototypu polymérového chladiča a ich vplyv na aerodynamický odpor vozidla.
Aerodynamická interakce autonomních vozidel
Opátová, Alexandra ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá CFD výpočtom aerodynamických charakteristík vozidiel idúcich za sebou, vytvorených v programe Star CCM+. Sleduje hlavne ich aerodynamické odpory v závislosti na rôznych rozostupoch medzi vozidlami a vyhodnocuje, ktoré vzdialenosti sú energeticky najvýhodnejšie pre vozidlá ako celok. Následne popisuje postup, ako z týchto údajov vypočítať spotrebu paliva pre jednotlivé rozostupy.
Vliv zadní části karoserie na aerodynamickou interakci vozidel
Vondruš, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na CFD simulaci jízdy skupiny dvou za sebou jedoucích vozidel DrivAer v různých karosářských variantách. Pro karosářské varianty Estateback, Fastback a Notchback jsou vytvořeny CFD modely, které jsou následně řešeny pomocí turbulentního modelu k-epsilon. Cílem práce je analýza vlivu zadní části karoserie vozů na jejich aerodynamické charakteristiky s ohledem na jízdu ve skupině.
Analýza vlivu rotace kola na aerodynamické vlastnosti vozidla
Škrášek, Roman ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním a CFD výpočtem aerodynamických charakteristik variant vozidla, ovlivněných zatíženými a nezatíženými pneumatikami a dále vlivem na pneumatiky aplikovaných okrajových podmínek. Tyto výpočty kombinuje pro tři typy variabilní karoserie zádi vozidla DrivAer. Je zde provedena kompletní analýza a zhodnocení vlivů daných činitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.