Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza role etikety v obchodním jednání vybrané společnosti
Brchlová, Petra ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Adámek, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza role společenského chování a dodržování pravidel etikety v obchodním styku ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy. Dále se zabývá důležitými prvky během obchodního jednání jako představování, podání ruky či předání vizitek. Objasňuje správné postupy v distanční komunikaci a dress code v obchodním styku. Cílem praktické části je doporučit opatření na zlepšení situace ve společnosti na základě porovnání interních postupů vybrané společnosti s pravidly etikety a vyhodnocení dotazníkového šetření.
Role a význam etikety při obchodních jednáních s klienty konkrétní stavební spořitelny
Havelková, Simona ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Cibulka, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je objasnění společenských pravidel obchodního styku a analýza jejich role při obchodních rozhodováních. Práce je strukturována do dvou celků. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se etikety. Dále jsou popsány zásady obchodních jednání - seznamování, průběh pracovních schůzek, komunikace s klienty. Posledním bodem teoretické části je objasnění pravidel distanční komunikace. Cílem praktické části je stanovit doporučení pro pracovníky Modré pyramidy stavební spořitelny a.s. v oblasti vystupování a jednání s klienty. Doporučení jsou vymezena na základě teoretických informací a vyhodnocených dotazníkových průzkumů.
Faktory verbální komunikace zaměřené na ekonomickou sféru
KLOUDOVÁ, Jana
Diplomová práce Faktory verbální komunikace zaměřené na ekonomickou sféru řeší aktuální téma z oblasti komunikace v ekonomické sféře. Verbální komunikace je jedním ze základních nástrojů ekonomiky a uplatňování moci obchodních společností. Diplomová práce zahrnuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola popisuje teoretická východiska práce a vymezuje základní pojmy spjaté s tématem verbální komunikace. Druhá kapitola se věnuje specifikům firemní komunikace, cíli komunikace v ekonomické sféře, smyslu komunikačních událostí ekonomické sféry a strategii firemní komunikace. Třetí kapitola se soustřeďuje na komunikaci uvnitř společností AHOLD Czech Republic, a.s., a SPAR Česká obchodní společnost s.r.o., uvádí základní charakteristiku těchto společností a typy zaznamenaných textů. Čtvrtá kapitola je věnována komplexnímu popisu distanční komunikace podle zásad teorie verbální komunikace. Cílem práce je snaha o komplexní vystižení a pochopení vztahu jazyka k praktické činnosti v obchodním oboru společností. Práce se snaží na základě rozboru konkrétních komunikačních událostí popsat a specifikovat distanční komunikaci firem podle zásad teorie verbální komunikace. V závěru práce stanovuje specifika české obchodní verbální komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.