Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metoda Design-Build a její použití pro zadávání v ČR
Paníček, Patrik ; Korytárová, Jana (oponent) ; Klee, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zadáváním veřejných zakázek metodou Design-Build. První část je zaměřena na popis jednotlivých zadávacích metod a jejich výhod a nevýhod. Dále jsou zde porovnány základní druhy smluvních podmínek FIDIC. V druhé části jsou popsány a vyhodnoceny zadávací podmínky u konkrétních projektů zadaných metodou Design-Build v České republice. Taktéž je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zkoumalo názory, informovanost a zkušenosti zadavatelů s touto metodou.
Metoda Design-Build a její použití pro zadávání v ČR
Paníček, Patrik ; Korytárová, Jana (oponent) ; Klee, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zadáváním veřejných zakázek metodou Design-Build. První část je zaměřena na popis jednotlivých zadávacích metod a jejich výhod a nevýhod. Dále jsou zde porovnány základní druhy smluvních podmínek FIDIC. V druhé části jsou popsány a vyhodnoceny zadávací podmínky u konkrétních projektů zadaných metodou Design-Build v České republice. Taktéž je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zkoumalo názory, informovanost a zkušenosti zadavatelů s touto metodou.
Design and Build: What Does Realisation of a Student Design Bring into Architectural Education?
Malošíková, Šárka
Design-build projekty představují způsob výuky architektonického navrhování, při kterém studenti své návrhy dovádí až k realizaci. Příklady tohoto přístupu najdeme na mnoha školách architektury. Rozsah, forma a cíle projektů se ale často liší. Příspěvek se zabývá hlavními tématy výuky design-build projektů v průběhu posledního století, zaměřuje se na přínosy a omezení tohoto přístupu, naznačuje případný přesah do výzkumné činnosti nebo možnosti užší spolupráce školy architektury s komunitou či skutečným klientem a zasazuje jej do sjednocujícího širšího teoretického rámce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.