Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řešitel hry griddlers
Balcárek, Lukáš ; Čermák, Martin (oponent) ; Goldefus, Filip (vedoucí práce)
Hlavním motivem této práce je logická hra Griddlers, na které jsou ukázány různé postupy pro hledání správného řešení. Pro nalezení řešení daného zadání se používají neinformované a informované algortimy, které jsou přizpůsobeny pro tuto logickou hru. Součástí této práce je vytvořená konzolová aplikace (demonstrující hledání výsledků ze zadaných metadat), na které je možné testovat různá zadání a pozorovat měnící se výpočetní nároky. Vytvořená aplikace má za cíl jednoduchým způsobem ukázat propojení umělé inteligence, algoritmizace a zpracování dat ve zvolené hře Griddlers.
Grafické animace metod řešení úloh
Macek, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá  některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí  možný způsob algoritmizace a implementace. Cílem je vytvoření aplikace, která názorným způsobem demonstruje na vybraných úlohách metody jejich řešení.
Grafické animace metod řešení úloh
Macek, Jiří ; Jurka, Pavel (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Pro automatizované řešení problémů výpočetní technikou se používají různé implementace umělé inteligence. Tato práce se zabývá  některými typickými metodami, popisuje jejich vlastnosti, porovnává je a uvádí  možný způsob algoritmizace a implementace. Cílem je vytvoření aplikace, která názorným způsobem demonstruje na vybraných úlohách metody jejich řešení.
Řešitel hry griddlers
Balcárek, Lukáš ; Čermák, Martin (oponent) ; Goldefus, Filip (vedoucí práce)
Hlavním motivem této práce je logická hra Griddlers, na které jsou ukázány různé postupy pro hledání správného řešení. Pro nalezení řešení daného zadání se používají neinformované a informované algortimy, které jsou přizpůsobeny pro tuto logickou hru. Součástí této práce je vytvořená konzolová aplikace (demonstrující hledání výsledků ze zadaných metadat), na které je možné testovat různá zadání a pozorovat měnící se výpočetní nároky. Vytvořená aplikace má za cíl jednoduchým způsobem ukázat propojení umělé inteligence, algoritmizace a zpracování dat ve zvolené hře Griddlers.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.