Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocení aplikace nástrojů lean managementu na oddělení marketingu vybrané firmy
Šlemr, Michal ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Charvát, Pavel (oponent)
Cílem této práce je aplikace nástrojů Lean managementu na oddělení Marketingu vybrané firmy, konkrétně na proces zpracování faktur a pomocí získaných dat ověřit hypotézu z uvedených zdrojů. Teoretická část práce obsahuje shrnutí metodiky Lean managementu, její historii a používané nástroje, dále popis firmy, ve které probíhaly lean projekty vypracované autorem této práce. Aplikační část obsahuje kompletní DMAIC cyklus projektu analýzy procesu přijímání faktur. Celkově byl proces snížen z 21 činností, 68 hodin a 11 minut, na 12 činností, 50 hodin, 59 minut a 40 vteřin. Dále je v aplikační části provedena analýza hranice pro nadměrné schvalování faktur. Závěrečná část práce je věnována aplikaci stanovené hypotézy na vybranou firmu, a to, že implementace Lean managementu do podniku vede skrz NFMP k zlepšení finančních výsledků společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.