Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budoucnost středisek volného času v Děčíně
Hochwalderová, Světluše ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice zájmového vzdělávání v Děčíně. Cílem práce je analýza nabídky kroužků zájmového vzdělávání ve střediscích volného času a v základních školách. Dílčím cílem práce je zjištění, zda podmínky pro uskutečňování zájmového vzdělávání mohou ovlivnit budoucnost středisek volného času. Teoretická část vychází z odborné literatury, zákonů, vyhlášek a dostupných pramenů. Výzkumná část se zabývá nabídkou a podmínkami pro uskutečňování volnočasových aktivit. Soubor respondentů je z řad dětí a rodičů. Zvolený vzorek pochází z okruhu osob participujících na zájmovém vzdělávání pro děti a mládež v rámci školských zařízení ve městě Děčíně. Přínosem práce je poznání toho, co ovlivňuje výběr volnočasových aktivit. Jak je důležité strategické plánování a využití SWOT analýzy při jeho tvorbě. Připomenutí důležitosti marketinku při propagaci aktivit středisek volného času.
Budoucnost středisek volného času v Děčíně
Hochwalderová, Světluše ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice zájmového vzdělávání v Děčíně. Cílem práce je analýza nabídky kroužků zájmového vzdělávání ve střediscích volného času a v základních školách. Dílčím cílem práce je zjištění, zda podmínky pro uskutečňování zájmového vzdělávání mohou ovlivnit budoucnost středisek volného času. Teoretická část vychází z odborné literatury, zákonů, vyhlášek a dostupných pramenů. Výzkumná část se zabývá nabídkou a podmínkami pro uskutečňování volnočasových aktivit. Soubor respondentů je z řad dětí a rodičů. Zvolený vzorek pochází z okruhu osob participujících na zájmovém vzdělávání pro děti a mládež v rámci školských zařízení ve městě Děčíně. Přínosem práce je poznání toho, co ovlivňuje výběr volnočasových aktivit. Jak je důležité strategické plánování a využití SWOT analýzy při jeho tvorbě. Připomenutí důležitosti marketinku při propagaci aktivit středisek volného času.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.