Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Customer experience
Koperdáková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci Touch Point Analýzy provedené u společnosti GE Money Bank.
Analysis of different approaches to determining the administrative burden on business
Potúček, Martin ; Pavel, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na představení různých způsobů stanovení administrativní zátěže. Je v ní definován pojem administrativní zátěž a jsou v ní popsány vybrané přístupy k jejímu stanovení: Doing Business Index, Standard Cost Model (SCM), kvalitativní výzkum a ostatní alternativní metody. Tyto přístupy byly použity v praxi ke stanovení administrativní zátěže vybrané obchodní společnosti. Doporučení, který přístup by měl být preferován, je postaveno mimo jiné i na výsledku použití jednotlivých přístupů v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.