Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role příběhu v marketingu kulturního dědictví
Neubauerová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tesařová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou role příběhu při animaci kulturního dědictví, jejím cílem je posouzení efektivity využití příběhu v marketingu kulturních nemovitých památek. Teoretická část práce popisuje specifika marketingu kultury a kulturního produktu, zaměřuje se na využití psychologie a emocí v marketingu a vysvětluje teorii naratologie a storytellingu jako aplikace při animaci příběhu. Praktická část představuje výzkum a analýzu vybraných objektů, které využívají anebo nevyužívají příběh k sebepropagaci a zkoumá též marketingovou kampaň agentury CzechTourism. Analýzu vybraných objektů prováděla autorka osobně dotazníkovým šetřením. Práce poskytuje na základě výzkumné sondy důkazy funkčnosti příběhu v animaci kulturního dědictví a doporučuje případné změny dosavadní marketingové propagace.
Kulturní cestovní ruch ve zvolené oblasti - Jihlava
NECKÁŘOVÁ, Alice
Cílem diplomové práce je vymezit kulturní cestovní ruch v České republice a analyzovat kulturní cestovní ruch v Jihlavě a navrhnout opatření ke kvalitativnímu zlepšení kulturního cestovního ruchu v oblasti. Zpracování práce předcházelo shromáždění a studium dostupných informací z knih, odborných publikací, propagačních materiálů, internetových stránek a jiných přístupných informací o dané problematice z této oblasti. Primární informace byly získány na základě vlastního terénního šetření, které bylo prováděno v průběhu roku 2008 formou fotodokumentace objektů a zjišťování stavu a přístupnosti objektů, v návaznosti na to bylo realizováno dotazníkové šetření, které probíhalo formou předtištěného dotazníku a řízených rozhovorů. V rámci šetření byla identifikována některá slabá místa a navržena opatření pro jejich odstranění. Dále byl vytvořen prospekt pro konkrétní kulturní akci, jedná se o prospekt {\clq}Horácké Vánoce`.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.