Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Produkty cruise turismu na trhu cestovního ruchu
DIVIŠOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce je analýza cruise turismu, identifikace klíčových aspektů úspěšnosti těchto produktů u zákazníků a návrhy marketingových řešení pro poskytovatele služeb cruise turismu. V literární rešerši jsou popsány základní pojmy cestovního ruchu, mezinárodního cestovního ruchu a výhody lodní dopravy. Tato část se také soustředí na významné účinky výletních lodí na ekonomiku a pozitivní a negativní dopady těchto lodí na životní prostředí. Praktická část bakalářské práce využívá výsledků analýzy nabídky cestovních kanceláří, které se v České republice specializují na prodej plaveb a na kompletní služby které poskytují. Zde je porovnáno i rozdílné vybavení výletních lodí a nejnavštěvovanější destinace světě. Tato část také zahrnuje průzkum spokojenosti klientů s plavbami, výsledky tohoto průzkumu a doporučení pro cestovní kanceláře jak eliminovat negativa ze šetření.
Finanční plán jako součást podnikatelského plánu při založení společnosti.
Štechová, Edita ; Škerlíková, Tatiana (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu zakladatelského finančního plánu, který tvoří nedílnou součást podnikatelského plánu. Cílem práce je sestavení finančního plánu pro nově vznikající cestovní kancelář a posouzení jejího hospodaření pomocí plánovaných účetních výkazů. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou vysvětleny metodické postupy při finančním plánování. Druhá obsáhlejší část práce je věnována představení konkrétní cestovní kanceláře a prognózy jejího hospodaření do budoucna.
Comparison of travel agencies Tip Travel and Globtour
Kocún, Matúš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
V této bakalářské práci se čtenář dozví o fungování dvou slovenských cestovních kanceláří Tip Travel a Globtour. V teoretické části je popsané co je to cestovní kancelář a jaký rozdíl je mezi ní a cestovní agenturou a je také vysvětlen pojem marketingový mix. V praktické části si rozebereme jednotlivé cestovní kanceláře, jejich produkt a jeho tvorbu, prodej, způsob distribuce a způsob prezentace produktu. Po prezentací výsledků vlastního dotazníku navrhnu nový typ produktu, kterým jsou okružní lodní zájezdy. Na konci praktické části je nastíněn pohled nezávislého provizního prodejce na obě cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuty zpracovány výsledky a autor vyhodnotí obě cestovní kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.