Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rezervace vstupenek pomocí botů na chatovacích platformách
Chovanec, Tomáš ; Lichtner, Ondrej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
V súčasnosti sa čoraz viac do povedomia odbornej, ale aj laickej verejnosti dostáva pojemchat bot. Táto práca má za cieľ definovať daný výraz, preskúmať dostupné platformy, ichvývojové nástroje a následne sa pokúsiť implementovať prvky pokročilej funkcionality akýmisú napríklad asistenčné služby alebo platobné brány a to v kontexte procesu rezervácievstupeniek.
Srovnání úspěšnosti Siri, Cortany a Google
Procingerová, Lucie ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnat úspěšnost překladu mluveného slova do textu s využitím několika služeb. Primárně se jedná o aplikace od společností Apple Inc., Microsoft Corporation a Google Inc., avšak je zde zahrnuto také několik dalších aplikací, dostupných převážně on-line. Tento dokument obsahuje popis zadaného problému, rozbor postupu provádění přepisu u jednotlivých služeb. Následně jsou rozebrány výsledky testu a porovnány s referenčními výstupy. Na závěr je uvedena diskuze těchto pokusů.
Rezervace vstupenek pomocí botů na chatovacích platformách
Chovanec, Tomáš ; Lichtner, Ondrej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
V súčasnosti sa čoraz viac do povedomia odbornej, ale aj laickej verejnosti dostáva pojemchat bot. Táto práca má za cieľ definovať daný výraz, preskúmať dostupné platformy, ichvývojové nástroje a následne sa pokúsiť implementovať prvky pokročilej funkcionality akýmisú napríklad asistenčné služby alebo platobné brány a to v kontexte procesu rezervácievstupeniek.
Srovnání úspěšnosti Siri, Cortany a Google
Procingerová, Lucie ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnat úspěšnost překladu mluveného slova do textu s využitím několika služeb. Primárně se jedná o aplikace od společností Apple Inc., Microsoft Corporation a Google Inc., avšak je zde zahrnuto také několik dalších aplikací, dostupných převážně on-line. Tento dokument obsahuje popis zadaného problému, rozbor postupu provádění přepisu u jednotlivých služeb. Následně jsou rozebrány výsledky testu a porovnány s referenčními výstupy. Na závěr je uvedena diskuze těchto pokusů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.