Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Spectator care in czech and slovak football
Petráš, Miroslav ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat prostředí českého a slovenského fotbalu v oblasti péče o diváka. V teoretické části je pozornost věnována teoriím, které se této problematiky týkají. Konkrétně specifikům fotbalového trhu, ekonomice fotbalových klubů, teorii marketingového mixu a definici fanouška. V praktické části je nejprve rozebíraná a porovnávána návštěvnost v nejvyšších soutěžích obou zemí. Následující kapitola se soustředí na faktory, které návštěvnost ovlivňují. Jejím cílem je prokázat závislost mezi návštěvností a dosaženími úspěchy, atraktivitou soupera a počasím. V další kapitole je aplikován marketingový mix na fotbalové kluby. To znamená, jako jednotlivé kluby v obou zemích využívají složky marketingového mixu (produkt,cena,distribuce,komunikace) za účelem přilákat co možná nejvíc diváků do hlediska. V poslední kapitole jsou analyzovány výsledky průzkumu, který byl vykonán mezi zástupci jednotlivých klubů. Na závěr je porovnaná a zhodnocená situace v oblasti péče o diváka v obou zemích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.